Milton och jag just nu

publicerat i Vardagsliv


Jag sitter och tittar på New Moon och har nyss klippt klorna på Milton. Klipper bara pyttelite åt gången. Är så rädd att komma åt pulpan. Har gjort det en gång, och usch vad läskigt. Det måste ju göra jätteont på stackarn!
Försöker klippa och få in rutinen på ca 1 gång i veckan. Då sker även bad. Pillar lite och kikar i munnen på honom med.
Just nu håller han på att få och tappa tänder. Förut hade han spikraka tänder, men nu när han tappar och får nya ser det ut som alla tänder bara är inkastade. Han kanske kommer se ut som mig och min snetandade käft sen? Haha. Nej, det får vi inte hoppas. Uppfödaren sa något om att man ska gå och dra ut tänderna på honom ifall tänderna börjar växa på varandra, så att han inte får något under- eller överbett eller hur det var. Lite svårt att se vilka som är gamla och nya tänder nu. Ska be morsan kolla sen.
Vill ju inte ha en hund med underbett. Haha, fy!


Kommentarer
Postat av: Emma _ foto m.m.

Sant, bara jag som tycker jag ser piggare ut med vitt tycker jag ser trött ut utan :O haha men har haft de i sååå många år att de blvit en vana :)!

2010-01-31 @ 14:04:17
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen