hårtips

publicerat i Vardagsliv
Jag har ju styrt och ställt med mitt hår ett tag nu. Har färgat rött flera gånger utan resultat. Häromveckan köpte jag mig en hårinpackning med färg i, och den gör susen kan jag lova! Nu är nästan hela håret rött. Man får använda den några gånger innan håret är heltäckt, iallafall mitt hår som tydligen inte drar åt sig som normalt hår gör. Jag hade en brun sån hårinpackning innan, men den tyckte jag inte hjälpte särskilt mycket. Inpackningen finns i alla färger.. blont, brunt, svart, rött.. Håret känns som nyfärgat varje gång man använt den, så den rekommenderar jag starkt!

Märket är Revlon och jag använder mig av Purple red. Köpte den på hårvårdsbaren och den kostade 139 kr, tror det var kampanjpris också. Så passa på att köpa den nu!



Det blir att gå och lägga mig snart. Ska ju upp tidigt och allt imorgonbitti. Har ställt mobilen på 5.15.. Går från jobbet en timme senare. Känns skönt att gå upp och ha lite tid på sig att fixa sig och äta frukost. Sätter mig framför tvn och äter frukost medans jag böjer mina ögonfransar. Det är ett måste varje morgon. Det öppnar upp ögat och man ser fräschare och piggare ut.

Godnatt
familj o vänner, älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen