5 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
Om exakt en månad fyller jag 21 år! Längtar.

Jag har haft sovmorgon idag. SÅ SKÖNT! Tjatar alltid om att det är så skönt med sovmorgnar, men jag kan inte låta bli. Älskar att veta på kvällen att man får sova så länge man vill dagen efter. Får liksom lite panik när jag vet att jag ska upp klockan halv sex. Så ligger man där och klockan tickar på, och man kan inte sova. Klockan närmar sig halv sex..
som tur var fick jag inte känna den känslan idag.

Jag har precis ätit skorpor och mackor till frukost. Hade tänkt ta en lite längre promenad med Milton idag. Om han vill. Men nu är det inte frågan om vad han vill, för om han får som han vill hela tiden blir han ingen lydig hund. Vi SKa ta en långpromenad idag.

Hade världens konstigaste dröm inatt. Jag drömde att Linneas eller så var det Lindas kommande bebis åkte med Oskar och mig i bilen i Stockholm, och där hade dom gjort om till vänstertrafik eller vad det kallas, och det visste ju inte jag, så vi krockade ju och rulla runt med bilen. Bebisen klarade sig oskadd, och vi likaså. Haha.. det jag minns var att bebisen var snorig och förkyld också. Haha.. så man kan drömma ibland!
Häromnatten drömde jag ju att jag sa till min granne att hålla käften, och då kom hon och hotade oss med pistol.

Imorgon får alla som vill komma på generalrepetition av mitt nya pass på Friskis klockan 11-12. Ta med så många ni vill och vilka ni vill. Bara kul ifall det kommer fler än Ellie och Madde liksom. Madde kommer nog inte ens för hon är sjuk, så det blir ja och Elke.



Kommentarer
Postat av: Anonym

I'll be there ;) men dom där två andra kvinnorna kanske kommer ;) haha .

2010-01-05 @ 12:19:13
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen