3 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
Hallå ja!

Dagen har spenderats ute i Herstaberg. Vi tog 10-bussen ut dit, och vid 11 åkte vi till Media Markt och alla andra ställen ute på Ingelsta och kollade runt. Sist men inte minst så handlade vi lite mat på Willys. Fyllde på förrådet lite och så som man behöver ibland.

Annars har helgen varit lugn..
igår övade jag på mitt pass. Ellie var med också.
Jag ska köra igen ikväll klockan sju. Sen har jag bara några gånger kvar att repetera, sen är det premiär på det nya! Rättare sagt på måndag om en vecka. Ska bli skoj att köra lite nytt med mina älskade motionärer.

Snart fyller jag år också. Ni har inte glömt min lista va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen