27 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
HALLÅ!

Inatt vaknade jag av att jag drömde en mardröm. Usch, den var hemsk. När jag berättar nu så låter det värsta larvigt, men väl i situationen och drömmen så var det förjävligt. Jag drömde nämligen att jag var på en strand med min familj. Det var massa annat folk där också. Jag stod längst upp på en kulle och såg någonting komma mot stranden där alla människor + min familj låg. Först trodde jag det var en stor haj - så jag skrek HAJ! Det blev kalabalik och alla sprang omkring. Sen kom hajen som visade sig vara en stor jävla tjur upp på stranden och började stånga människor. Jag ser hur han springer från den ena sidan till den andra sidan på stranden mot min familj. Jag ser hur han jagar pappa som inte springer så snabbt pga hans reumatism. Som tur är blir han inte träffad av tjuren, för han får syn på någon annan att jaga.
Sådär håller det på ett tag, sedan kommer tjuren rusandes upp mot mig. Jag låser in mig på toaletten som jag plötsligt står och gömmer mig i ute i Herstaberg, och jag får igen låset i sista sekunden innan tjuren fick tag på mig!

Läskigt va?
Nej, låter ju inte så läskigt. Men för mig var det en mardröm.


Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha du är rolig du

2010-01-29 @ 07:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen