17 jan, 10

publicerat i Vardagsliv
Hela, långa helgen har spenderats i Herstaberg hos min kära familj. Skönt att komma bort från den tråkiga lägenheten ibland.

I veckan som kommer så jobbar jag måndag till torsdag, sen är jag ledig fredagen, sen jobbar jag kväll på lördagen igen. Tror det är ungefär samma veckan efter det, så det blir inte mycket ledighet. Kan ju vara skönt det med kanske! Få känna hur det känns att vara hårt arbetande, haha!

Madde och jag var på Catarina O´s pass förut. Vad roligt det var! Först så var vi på gymmet en timma. Körde i uppvärmningsrummet på maskinerna, sedan lite styrka. Måste bli bättre på att ta mig till gymmet känner jag. Det är kul när man har någon att träna med. Kul är det ju iofs själv också, OM man har motivationen till det. Då är allt kul!

Längtar skitmycket till mitt pass imorgon.
Kommer du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut!

2010-01-17 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen