14 feb, 10

publicerat i Vardagsliv
Kan ni tänka er, jag befinner mig just nu på ett hotell i självaste THAILAND! Mitt drömresmål.

Planet lyfte igår kväll runt 6, och vi landande ca 10 ½ timme senare. En lång jäkla resa och väntan var det. Men så värt! Sitter här nu på hotellrummet med Oskar. Vi kom hit för en stund sedan.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det känns bara obeskrivligt att vara här. Har nog inte förstått det än.

Just nu är klockan här kvart över 3 på eftermiddagen. Ni ligger väl fortfarande och sover ruset av er där hemma i kylan.
Jag är inte ett dugg avundsjuk! Hehehehe

Här kommer lite bilder..


Här har vi Oskar i bilen påväg till Arlanda


En jäkla lång väntan på Arlanda


Äntligen framme!


Oj vad glad jag är! (och blek) men det ska det snart bli ändring på!


Sängarna!


Man kan sitta och titta på varann från sängen när man bajsar. Det ni!


Utsikt över poolområdet och havet/stranden



Nu är det dags för lite skumpa och bärs! Kanske uppdaterar bloggen imorgon igen med bilder.

Saknar er
mamma, pappa, Dennis, Alex (och Milton). Ses snart!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad härligt du!

2010-02-14 @ 12:10:05
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: bror :D

skönt !. vill också vara där. jävla sverige :P

2010-02-14 @ 18:39:50
Postat av: dennis

hoppas ni har kul danne .Har ni en pol.Det är grymt.saknar väldigt mycket dig........!vad ska ni göra idag dåå...?pappa vill åka till er ..han är trött på snö och kyla ..hej dåå

2010-02-14 @ 18:47:05
Postat av: Anonym

hoppas ni har kul danne .Har ni en pol.Det är grymt.saknar väldigt mycket dig........!vad ska ni göra idag dåå...?pappa vill åka till er ..han är trött på snö och kyla ..hej dåå

2010-02-14 @ 18:47:58
Postat av: mamma

hej gumman,mille har det bra här han är våran bäbis,jag ser att ni kommer att få det underbart härligt puss puss

2010-02-14 @ 18:50:19
Postat av: sara

Jag är inte ett dugg avundsjuk.....hehehe...ha det så himla skönt..Kram

2010-02-14 @ 20:37:27
Postat av: Anonym

Det var dåligt med uppdateringen du ;) Men jag förstår väl att du ligger och gottar dig var dag, tänk inte på oss ;) PUSS SIS <3

2010-02-20 @ 12:11:50
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen