Sök

publicerat i Vardagsliv
God kväll på er
Idag har jag jobbat. Jag började klockan tio och jobbade till fyra. En ganska okej dag faktiskt. Inte mycket blask inomhus att städa upp, så ja, helt okej. Det värsta är ju städningen på jobbet. Fy fan alltså! Såna här tider önskar jag att vi hade en städerska som skurade golvet vid stängning. Det tar så mycket tid som man kan spendera på annat.

Jag har precis lekt "sök" med Milton och Stella. Då stänger vi först in dem i tex köket och går och gömmer godis lite överallt i vardagsrummet. Sen släpper man ut dem och säger SÖK så springer de omkring och letar. De är jätteduktiga, mina små änglar!

Jag är skitsugen på chips. Jag funderar på att gå till Coop och köpa mig en påse.


Kommentarer
Postat av: mamma

ja..gör det köp dej en stor en

2010-12-11 @ 22:25:46
Postat av: jane

Tänk på VV!!!!!

2010-12-12 @ 03:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen