mums

publicerat i Vardagsliv

God morgon på er!

Vill berätta att jag nog är i slutskedet av min sjukdom, virus. Jag har nu hosta, torrhosta, rethosta. Vet inte vad man ska kalla det, men jag hostar och hostar, men det kommer ju inte upp nånting, jag hostar för ingenting liksom. Rethosta heter det väl då? Eller nåt. Sån har jag iallafall.

Intressant. Ni bryr er väl inte om min jävla hosta ändå, så varför ska jag hålla på och förklara vad det är för sorts hosta jag har?

Idag är jag ledig. Jag tog tag i mig själv i måndags och gick och jobbade, och samma sak igår. Jag tänkte att man kanske blir friskare om man kör igång tidigare, och det blev jag ju. Tror jag. Man känner sig ju sjukare om man går hemma och segar, det kan ni ju hålla med om?

Idag ska jag nog åka till Herstaberg. Pappa skulle skjutsa in mamma till jobbet vid halv nio, så det blir nog så att jag åker hem med honom då. Undrar vad vi ska göra?


Kommentarer
Postat av: Oskar

Du har det bra du.

2010-12-01 @ 08:50:19
Postat av: jane

Ja du har det bra du. Jag har lånat ut bilen.Jo du läser rätt.Lånat ut min PÄRLA, så jag åker buss och spårvagn. Bengtsson skulle ju betalat min bil egentligen för om inte han bodde i Skåne så skulle jag inte haft bilen.Krasst räknat så kostar den 1.000:- i månaden och det kan man ha roligare för. Vad kostar ett busskort. Man kan åka mycket buss för 12.000:-

Nu till sjukdomen som drabbat dig. Jag LIDER med dig. Om du hade tagit ISBJÖRNEN som jag rekomenderade så hade du varit frisk nu.Jag tar alltid den när jag känner att det är något på gång i halsen. Och du köp inget nu till Jul. Tomten kommer ju snart.Kram

2010-12-01 @ 14:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen