pust

publicerat i Vardagsliv
Kom hem från jobbet för en stund sen. Det har varit full fart hela mitt arbetspass, och nu är det bara att gå och lägga sig för imorgon ska man upp klockan halv sex och jobba igen.

3 dagar kvar, sen 1 dag ledigt. Ska vila upp mig ordentligt!

Vad tror ni förresten om att bara köpa en flygbiljett till typ Bangkok, går på typ 8000, sen ta ett flyg därifrån till den där fina ön vi vill till, går på runt 500 kr.. så hittar man boende själv när man kommer dit?

Låter det bättre, eller tycker ni att det är bättre att ha allting färdigt?

Själv tycker jag det sistnämnda. Då har man allting klart. Flyg, boende, transfer osv. Om man ska göra på det billigare sättet så får man ju fixa allting själv, och då är det ju inte heller säkert att det finns någon plats kvar på flyget när vi anländer där till Bangkok och ska vidare?

Fan jag har beslutsångest. Kanske hamnar på värsta trashiga hotellet också. Man vill ju faktiskt bo fint när man är på semester. Sorry mormor, men jag vill inte sova i en hängmatta i djungeln. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen