nu sitter det! hoppas jag..

publicerat i Vardagsliv

Då var man precis hemkommen från Friskis. Jag har övat på mitt pass en allra sista gång innan premiären för mitt nya pass som är imorgon klockan 18.00.

Faan, jag kommer vara så nervös imorgon. Nytt pass, nytt folk, ny kritik. Det jag oroar mig mest för är att jag ska få en sån där blackout och inte komma ihåg stegen och bara stå där som ett fån. Det värsta som kan hända. Men, nu har jag ju övat så många gånger så det borde sitta kvar där inne i skallen.

Just det! GRATTIS PAULINA, MIN KÄRA KUSIN! 21 år ung nu.
21 år gammal kan man ju inte säga. Man är ju inte gammal när man fyller 21? 

Idag är det vägning på Viktväktarna också ja. Med tanke på att jag har ätit 2 st 100g chokladkakor så tror jag inte att jag har gått ner så mycket. Det är bättre att tänka så än att ha för stora förhoppningar. Bara jag inte har gått upp iallafall, så är jag nöjd. Minus är ju alltid ett minus liksom. Jaja, nu ska jag sluta tjata om det.

Jag ska nog också faktiskt köpa en cykelhjälm till mig själv. Har nog aldrig sett någon ungdom som är som jag, eller vad man ska säga, som har hjälm på sig. Det är bara de förnuftiga som har hjälm och jag ska bli en av dom!
Hade ju bara ren tur att jag inte slog i huvudet den där gången för ett år sen när jag skadade armarna så mycket. Kunde blivit huvudet, och då hade skallen varit spräckt nu kan jag säga.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Är 27 och skall nu också köpa cykelhjälm så du är inte ensam.



Men man har bara en hjärna och de gäller o va rädd om den. =)



Tips på en snygg och sportig hjälm?

2010-08-19 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen