hej, jag lever!

publicerat i Vardagsliv
Heej!

Nu var det sådär längesen jag skrev igen. Vårat internet slutade plötsligt fungera.. kan bero på att vi sa upp det, men nu har vi beställt nytt. Jag orkar inte vänta på det nya, så jag köpte en sån där usb-sticka från Comviq som jag nu använder. Jag måste ju skriva in vad jag äter dagligen på Viktväktarna för att ha koll, och det går inte så bra att använda den skriftliga checklistan för mig.

Vet ni vad? Jag har köpt en systemkamera. 4500:- kostade den, och det är en Sony.

Här kommer lite bilder från kameran..


Jag konstaterade att jag har ungefär likadan ögonfärg som på min skjorta! Det ni!

Kommentarer
Postat av: Comviq

Hej Daniella,



Vi på Comviq är glada att läsa att du valde att skaffa just vårt Comviq Surf under tiden du väntar på ditt nya bredband. Vi hoppas att tjänsten fyller det behov du tänkt dig.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Comviq.

2010-08-20 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen