förklaring

publicerat i Vardagsliv
Alltså jag vill bara förklara en sak om det här med jobbandet..

Jag vill absolut inte klaga på att jag jobbar för mycket. För det gör jag inte. En vanlig arbetsvecka för andra ser säkert ut precis som den jag har jobbat den här veckan. Kanske att jag jobbar någon timme mer än andras arbetsdagar.

Jag är jätteglad att jag har jobb, för jag vet de som kämpar för att ens få ett jobb som gatusopare.

Jag klagar inte, bara säger det att jag inte brukar jobba så här mycket annars.
Då kanske jag jobbar 2 dagar, är ledig 2, jobbar 1, ledig en dag, jobbar 3 dagar, ledig 2 dagar. Nu blev det väldigt intensivt eftersom chefen gick på semester.

Men jag ska kämpa och jobba på, så når jag nog toppen!

Hur mycker jobbar du?

Kommentarer
Postat av: jane

Aldelles för mycket säger min granne som är i min ålder och inte har jobbar på 15-20 år.....

2010-08-27 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen