firat födelsedagar och så

publicerat i Vardagsliv
Nu är jag hemma igen från Herstaberg. Vi firade som sagt pappsen och Paulina. Han fick sin present av mig idag istället för om en vecka. Jag kan aldrig hålla mig och vänta tills personen fyller år, så det fick bli idag. Han fick en Diesel-parfym. Mycket god. En sån som Oskar har, om det säger er något. Nej, tänkte väl det.

Just för tillfället håller jag på att laga matlåda tills imorgon. Det blir wokad bulgur, vattenkastanjer och champinjoner med sweet chilisås till. Har typ inga grönsaker, men detta blir bra! Har ätit det några dagar nu, så jävla gott! Kommer äta det så jag tröttnar på det, som med allt annat jag börjar gilla. Som när man hittar en jättebra låt tillexempel! Man lyssnar och lyssnar, och till slut så tröttnar man på den. En låt jag fortfarande inte har tröttnat på är ju den här med Bruno Mars... fan heter den?! Hur kan jag glömma? Älskar ju den! Och den här A drop in the ocean. Oslagbar!


Pappa som fyller 45 år nästa söndag!

Kommentarer
Postat av: mamma

du glömde ju köttet ju...hmmmm

2010-08-28 @ 20:55:16
Postat av: jane

Är det 45 han fyller?????????Han ser ut att vara 25??????????????

2010-08-28 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen