+ eller - ?

publicerat i Vardagsliv
Om en timma vet jag om jag har gått ner i vikt denna vecka eller inte. Är nervös! Fan att jag alltid ska vara så nervös inför vägningen.. Onsdagar känns inte bra. Går bara och väntar och väntar på att få den där jäkla vägningen gjord, så är det över sen. För denna vecka.



En sak är säker, om jag har gått ner i vikt ska jag unna mig en Marabou Sensation.. godaste jävla chokladkakan som finns! Det slog mig också att jag inte har köpt en godispåse med massa blandat, gott godis i på typ 2 månader. Brukade ju köpa det en gång i veckan.. inte bara det förresten. Moffade i mig allt gott jag kunde hitta, eftersom jag bara fick "1 dag" i veckan..

Kommentarer
Postat av: Alex

Du ska ju inte äta massa skit om du går ner i vikt ?

2010-08-18 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen