det gick bra!

publicerat i Vardagsliv
Passet igår gick skitbra! Är stolt över mig själv. Lyckades den här gången också. Skitskönt med ett nytt och fräscht pass. Började tröttna på det gamla.. blir ju lite tjatigt till slut. Men det gick lysande, precis som jag hade hoppats.

Efter passet cyklade jag och Ellie hem till mig. Vi drack té och åt mackor och tittade på Sex and the city 2. Sen gick vi och la oss för Ellie skulle upp till skolan och jag var trött efter en hård dag på jobbet.

Idag kommer Jens och Paulina hit. Vi hade bestämt att dom skulle sova här, men nu ska dom inte det tydligen. Blir ledsen :(


SKÅL!!

Kommentarer
Postat av: jane

Det förstod jag väl att det skulle gå bra. Nu är det snart Onsdag 17:45????? Då du. Jag har inte vägt mig på tre veckor. Vi ses då på VV om vi inte hörs förr.

2010-08-20 @ 09:38:09
Postat av: jane

Det förstod jag väl att det skulle gå bra. Nu är det snart Onsdag 17:45????? Då du. Jag har inte vägt mig på tre veckor. Vi ses då på VV om vi inte hörs förr.

2010-08-20 @ 09:41:00
Postat av: jane

Ojdå det blev visst två.....

2010-08-20 @ 09:43:04
Postat av: paulina

vi sov visst över! :D:D

2010-08-22 @ 22:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen