det blev - ändå.

publicerat i Vardagsliv
Till er som också ska köpa cykelhjälmar för att rädda det enda huvud ni har så är www.maxpuls.se en bra sida med fina hjälmar. Till rimligt pris också, det får vi inte glömma!
Jag ska köpa en till min käre far också.

Ja, om igår då. Jag hade bara gått ner 0,4 kg. Men hellre ett minus än ett plus iallafall, så lite glad kanske jag är ändå. Unnade mig en 88:an, ingen choklad. Det får bli nästa vecka.

Snart ska jag iväg till jobbet. Jobbar till kvart i tre, sen ska jag hem och vila upp mig inför mitt medelpass som är klockan 18.00. Är inte nervös än, men det kommer. Jag lovar!

Efter passet ska Ellie hem till mig. Vi ska ha en liten myskväll. Se på film och spela lite gitarr. Dricka lite te kanske.

Och sist men inte minst - imorgon kommer Paulina och Jens hit och sover över. Ska bli väldigt trevligt!


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Söt :)

2010-08-19 @ 12:14:41
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen