träning

publicerat i Vardagsliv
Har precis duschat efter mitt jympapass på Friskis!
Nu ikväll återstår en liten måltid. Funderar på ifall jag får äta lite wook o nudlar som Oskar har gjort. Kan ju ta en liten portion? Måste ju få i mig något.
Eller ska jag köra på knäckebröd och ett glas mjölk eller något sånt? Min lilla diet går ju ut på att äta så nyttigt som möjligt i veckorna, typ sallad, grönt, gurka, frukt.. för att sedan längta till söndagen då jag får stoppa i mig vad jag vill i måttlig mängd.
BESLUTSÅNGEST! Munnen vill ha wook, och hjärnan vill ha knäckebröd.

Kommentarer
Postat av: madde

wook kan du ju äta.. och har du tränat nu så skadar ju inte kolhydrater, det är ju densamma som knäckebröd lixom. kör på det gooooda!

2010-04-19 @ 21:21:32
Postat av: pappa

snart är det fredag då dyker godispåsen upp och kanske en liten pizza mums.....

2010-04-20 @ 07:00:58
Postat av: daniella

Haha! Nej, ingen godispåse. Men en gång i veckan får jag ju äta vad jag vill - i måttlig mängd så att säga.



Madde, det blev ingen wook. Körde på fruktsallad och turkisk yoghurt. Skulle inte tagit den, för den var extra fet. 30procentig tror jag.

2010-04-20 @ 10:07:38
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen