Inte svettig

publicerat i Vardagsliv
Ja det var ju en lång tur! Dock så blev det knappt något spring. Milton ville följa med, så jag sprang väl kanske 200 meter sammanlagt, och gick resten. Så är det när jag ska springa, det är så jävla tråkigt. Nästa gång ska jag inte ta med Milton, den saken är säker. Sträckan tog väl en 40 minuter att gå i rask takt.. kunde ju ha tagit 20 ifall jag orkat springa.
Det hände en liten olycka också. När det gick som bäst (de 200 metrarna) vi sprang, så lät det något i en buske, och Milton blev ju rädd och sprang in i mina ben och slog sig och jag tappade kopplet och han sprang ut på vägen. Som tur var så var det ingen trafik, annars hade han nog blivit påkörd.
Men nu mår han bra, allt är frid och fröjd!
Funderar på att köra medelpass halv ett idag. Jag funderar alltid, så blir det oftast så att jag inte kör. Har jag tur så kör jag idag även om jag bara funderar..
fattar ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen