9 april, 10

publicerat i Vardagsliv
9 april redan.. tiden går fort.
Om en månad (så får vi hoppas) att det är varmt, soligt och att våren är här. Längtar!! Längtar tills jag får lägga upp dunjackan på vinden. Kan ju gå i tunnare jacka redan nu, men tyvärr inte på morgonen när jag ska cykla till jobbet. Fryser ihjäl utan min dunis. Så ett litet tag till, sen blir det antingen att bränna upp den och fira, eller så får jag väl lägga upp den på vinden trots allt. Bränner hellre upp den, för då får jag köpa en ny nästa vinter :)
Om 3 timmar börjar mitt arbetspass. Tycker inte om att jobba kväll på fredagar. För det första så är det massa tidningar som kommer då, som man knappt hinner plocka upp, och så brukar det vara så mycket kunder så man inte får tid att göra annat som man egentligen behöver.
Imorgon är det fest!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jasååå? :) vart äreee fest då? :D

2010-04-09 @ 16:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen