6 april, 10

publicerat i Vardagsliv
Uppe med tuppen!
Ska öppna på jobbet idag, och så jobbar jag till 2 ungefär. Ska nog faktiskt ta cykeln bort idag, snön har ju smält bort. Skönt!
Det som är mindre skönt är att jag aldrig har någon lust att cykla på morgonen nu när det är så himla kallt på morgonarna också. Och så är man stel, och usch.
Jag har knappt sovit inatt. Har vaknat om vartannat, vet inte varför. Stella har hållt på o gnytt också, kan vara därför. Och så är jag rädd att jag ska försova mig, eller inte vakna av klockan.
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

gud vad skönt att snön är borta! orkar inte med den mer!

2010-04-06 @ 06:42:36
URL: http://highfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen