4 april, 10

publicerat i Vardagsliv
Mina nya nagellack. 3 st Depend för 50:- på Kicks, och Isadoras 69:-
Min bror Dennis och Stella

Dennis sov här inatt. Eller han ligger fortfarande och sover. Med Stella på axeln dessutom. Så sött så!

Nu förstår ni, så ska jag berätta en sak..
Jag ska ta mig ut i kylan och springa! Låter ju helt otroligt för att vara jag, men jag känner att jag måste göra det idag.
Jag har inte tränat på över en vecka, och imorgon ska jag ju leda pass och då måste jag orka. Därav min panik och ångest.. Har ju haft fullt upp med så mycket nu, så jag har inte haft ork eller lust till att träna. Så nu ska jag ta tag i saken och bege mig ut. Håller på att ladda min mp3 nu som var helt urladdad. Måste ju iallafall ha musik i öronen om man ska springa.
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: holy kirch

duktig tjej =)

2010-04-04 @ 08:55:08
URL: http://holykirch.blogg.se/
Postat av: madde

hahahaha... du skulle varit med när putte och jag skulle springa. jag orkade typ 500 meter sen fick jag blodsmak i munnen, ont i tänderna och va kräkfärdig. så bra kondis har jag, det blev en promenad tillbaka hem.

2010-04-04 @ 12:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen