3 april, 10

publicerat i Vardagsliv

Härligt påskfirande idag!
Har varit i Herstaberg hela dagen. Åkte till maxi imorse vid tio och köpte 4 nya nagellack. Tyckte jag var kul. 2 bruna färger, en hudfärgad ungefär, och en mintgrön. Fina! Sen kom vi till Hersta och väntade på släkten som skulle komma. Innan det for jag och pappa till Dressmann på maxi igen och köpte t-shirtar till honom.
Sen kom släkten. Då blev det mat och sen satt vi ute i solen i flera timmar och bara njöt! Helt underbart!
Jag har färgat håret också! Orkade inte med mitt röda längre, så jag slängde i brun, inte allt för mörk färg. Blev ganska bra, men jag ska nog lägga i en till färg så det täcker allt. Just nu skimrar det ganska mycket i rött. Utväxten blev väldigt synlig i rött hår, och färgen håller inte i sig så värst länge. Man måste liksom färga hela tiden för att det ska hålla sig snyggt. Och det kan ju det vara värt, men jag orkar inte i längden. Inte bra för mitt ganska så slitna hår heller, att färgas hela tiden.
Så nu är jag brunhårig igen. Den färgen jag passar bäst i helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: madde

din bajsbruna tönt... du skulle ju ha rött fint fint år ju.. vilken tur att du passar i allt!!! puss

2010-04-03 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen