21 april, 10

publicerat i Vardagsliv
Igårkväll var en stor dag (kväll) för mig!
Jag sov nämligen helt ensam för första gången på flera, flera månader. Sedan jag skadade mina armar så har Oskar varit här och sovit här i princip varje dag. Efter armskadan så dök det ju upp spöken i min lägenhet, och sen dess har jag absolut inte vågat sova ensam. Men igår kväll så!
Oskar tränar ju på torsdagar och det var ingen som kunde skjutsa in honom till stan igen, så jag hade ju inget val. Ville inte ringa hit någon kompis klockan 11 på kvällen. Skulle ju kännas lite dumt, även om jag vet att dom skulle komma hit om så klockan var 2 på natten, eller?

Jag överlevde - och jag är jag för det. Är stolt över mig själv. Ett stort steg i utvecklingen. Kanske inte hamnar på psykhem iallafall. Haha..
Somnade inte förrän runt halv 2, pga allt knakande i köket, och för den här förbannade halsen och hostan jag har! Har hostat och hesat mig igenom natten och denna jobbdag, och imorgon är jag äntligen ledig. Måste vila min hals, så idag blir det nog bara att titta på film och knipa käft så jag får vila mina kära stämband.
Slänger in en bild också som ni nog redan har sett. Har inte lagt in bilder på flera dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen