18 april, 10

publicerat i Vardagsliv
Morsning!
Är ju söndag idag, ändå är jag uppe nu. Hade hellre velat sova lite längre för att få reda på hur min dröm slutade. Drömde nämligen om aboriginer med spjut innan jag vaknade. Det var ingen härlig dröm, snarare en mardröm. De skulle döda mig med deras pinnar till spjut. Jag vaknade innan jag fick reda på hur drömmen slutade, så ja.. jag får väl hitta på ett eget slut.
Jag har nog bestämt mig för en sak.. haha. Vet att du gör narr av mig nu där hemma pappa.. för jag håller aldrig sånt här. Jag och mina bantningskurer.
Har gjort ett litet "matschema" som jag ska försöka hålla..
Frukost - havregrynsgröt med mjölk (lite socker)
Mellanmål - frukt. (och frukt får jag äta hur mycket jag vill)
Lunch - sallad m. nåt mer. tex kyckling.
Mellanmål igen - kanske frukt, eller något knäckebröd
Middag - här vet jag inte, sallad igen kanske men det kommer kännas lite enformigt. Något förslag?
Kvällsmat - någon lätt igen.
Söndag eller någon annan dag, endast 1 dag/vecka = äta vad jag vill!
Sen träning minst 3 gånger i veckan. Beror på hur jag jobbar. Det låter väl som en ganska bra idé? Orkar inte med det här längre, har fan gått upp 20 kg sen jag var 18, eller hur gammal jag nu var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen