13 april, 10

publicerat i Vardagsliv
Herregud! Festen var skitrolig, jag hade jättekul tills jag blev arg på Oskar för att han skrattade åt mig när jag halkade till och tappade min väska och skämde ut mig. Resten vill jag inte prata om, haha. Men vi kom hem till slut.
Oskar och jag delade på en flaska vin och lite annat innan festen. Vi började väl att dricka runt 2 på dagen, så det var väl inte så konstigt att jag blev så berusad som jag blev. Tydligen var det fler som blev lite för berusade och åkte hem ;)

Här kommer lite bilder som vi tog med Oskars systemkamera innan festen..
Det är mest bilder på mig, jag vet. Men jag har alltid varit lite egenkär och kommer nog alltid att vara det. Iallafall tills jag väger 150 kg och får underbett.
min favoritbild





Sedan kom jag hem, och då var jag inte lika fin.

Mina ögon var helt svullna för jag hade tjutit innan vi kom hem. Men glad var jag ju iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder gumman, speciellt den där du visar ditt rätta jag och släpper lös dubbelhakorna <3

2010-04-13 @ 10:49:11
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen