1 april, 10

publicerat i Vardagsliv
Oj, nu har jag inte skrivit på länge känner jag. Dags att uppdatera!
Det har hänt ganska mycket de senaste dagarna. Eller alltså inte mycket, men igår så spillde Oskar vatten på min älskade dator, så nu sitter jag med en sprillans ny!
Vi har bakat 3 sorters kakor.. det var igår. Madde kom och gjorde oss sällskap också..
och så har jag gjort ett impulsköp. Förfånande? nej.. tror inte det va.
Såg längst bak i veckorevyn i en annons den fina jackan, och jag var bara tvungen att ha den. En lila didriksons-jacka är det. Och jag är skitnöjd!
Bilder kommer på bakningen och jackan, men som sagt så är min gamla trasig nu, så imorgon lägger jag nog upp bilder.
Glad Påsk,
nu ska jag till Blåkulla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen