träffat släkten

publicerat i Vardagsliv
Nu har jag lagat lite mat. Eller lagat och lagat.. det blev ju inte mackor iallafall, så är glad för det. Stekte upp champinjoner och kantareller, för dom har legat ett tag i kylen nu. Kände att det var bäst att göra nåt åt dom medans dom fortfarande är ätbara. Jag kokade makaroner och hade i lite tonfisk och nu är jag mätt som en plätt. Fick ju en redig middag i Herstaberg förut med.

Det var trevligt att träffa Pullan igen , och alla andra. Vi firade farmor, pappa och Paulina.

Jag är väldigt trött idag. Har känt mig lite småbakis, även fast jag inte drack mycket alls.. somnar nog tidigt ikväll kan jag tro. Snart är det ju Top model, sen börjar Ensam mamma söker. Det måste jag se!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen