tack

publicerat i Vardagsliv
Tack snälla snälla snälla Marie som ställer upp imorgon och kör mitt pass! Jag skickade ut ett mail till alla ledare och där förklarade jag hur jag kände när INGEN av alla ledare vi har, kan ställa upp. Inte bara för mig, utan för de andra som ibland inte kan leda sitt pass.

Pizzan var god. Det blev över.. så nu har jag matlåda tills imorgon.

Oskar ska hjälpa mig imorgonbitti. Han ska följa med till jobbet och hjälpa mig bära in morgontidningarna som jag inte tror att jag klarar av själv just nu faktiskt. Stackars mig. NU är det faktiskt synd om mig. Tycker synd om mig hela tiden.. för det här händer aldrig mig. Tror man.. Men plötsligt händer det!

Måste verkligen försöka träna bra den här veckan. Dock inte armar.. ha ha.
Men kondition kan jag ju träna. Det är faktiskt synd att detta skulle hända just nu när jag känner att jag börjar komma igång ordentligt med mina armhävningar som jag jämt tjatar om att jag inte klarar.
När jag har läkt ordentligt i armarna sen, så måste jag ju börja om från noll igen. flera månaders armhävningsträning för min del.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen