scary

publicerat i Vardagsliv
Jag vet inte om jag är synsk på nåt sätt, för nånting är det. Jag fick ett sms nyss om att mina glasögon har kommit!
Vet inte om jag orkar ta mig till stan som det känns nu, men jag vill verkligen hämta dom. Stan stänger ju inte förrän klockan sju, så jag kanske hinner känna mig lite bättre tills dess.

Blir hur som helst rastlös av att sitta här instängd i lägenheten. Har suttit här i 2 dagar nu utan att träffa någon eller göra något. Gick ut igår för att hämta en påse med mat som mamma hade handlat till mig. Tack mamma! Fick lite smått och gott. Bananer, apelsiner, apelsinjuice, plättar, grädde, skaldjurspaj.

Ska nog ta och se på film nu och se ifall jag mår bättre senare.

Oskar håller på att ändra min blogg.. så ikväll är den ny och fin!

Kommentarer
Postat av: madde

är han duktig på sånt där med design din kille? han kan få möblera om min också. hoppas du mår bättre nu så kommer jag imorgon =)=)=)

2009-09-11 @ 11:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen