min kväll

publicerat i Vardagsliv
Nu är step-passet avklarat. Det var jättekul, och jobbigt, och det behövdes en del koncentration. Det är skönt att gå på pass för då kan man koppla bort alla andra tankar och tänka på annat i en timme :)

När jag cyklade hem tog jag en annan väg till min trappuppgång. Jag åkte in på gården framför och åkte runt huset istället för att åka till min gård och gå av cykeln, öppna grinden, stänga grinden, sätta mig på cykeln igen. När jag åker in på den andra gården och runt så sparar jag nog till och med lite tid.
Där är alltid grindjäveln öppen!

Ikväll blir det nog filmkväll med mig själv!




Imorgon är jag ledig igen. Vad ska jag hitta på då, förutom danspasset?
På torsdag ska mamma och jag till Fiahemmet och kolla på katter. Jag vill ju ha en liten kattunge, inte någon fullvuxen tråkig katt.. men tillslut växer väl min lille kattunge också upp och blir en tråkig fullvuxen, hårande, klösande markatta.
Men jag vill ha en katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen