kvällsdags

publicerat i Vardagsliv
Nu sitter jag här och äter mina nyskalade räkor. Köpte dem på Willys, 3 påsar för 35 kronor, mycket bra. Oskar är ju allergisk som tur är, så jag får dom alldeles för mig själv. Han var iallafall snäll och hjälpte mig att skala. Första gången han skalar räkor.

Ellie har gått hem och vi hade det väldigt mysigt. Vi åt lite gott. Köpte naturgodis, lite choklad och vanligt lösgodis. Faktiskt så var jag inte så himla sugen. Trodde jag skulle kasta mig över allting men så blev det ju inte. Kanske är för att jag tar smärtstillande tabletter?
Ellie fick äran att färga mitt grönskimrande hår till en mer brun färg. Hoppas att det är brunt nu, och inte fortfarande grönt i ljuset.

Tack för en jättetrevlig kväll :)

Imorgon blir det Ikea för hela slanten! Så jag tjatar om Ikea, men jag längtar faktiskt.

Pussis

Kommentarer
Postat av: oskar

vems slant kan det vara? :)

2009-09-25 @ 22:59:30
URL: http://oggiluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pusss på dig turteduva, tack själv.

2009-09-25 @ 23:04:50
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen