jaa!

publicerat i Vardagsliv
Då fick jag precis veta att jag är en av de funktionärer på Friskis som får åka med till Stockholm på Svettisdagarna! Så roligt!! :) Det är 2 inspirationsdagar med massa roliga pass, föreläsande, och en stor fest på kvällen. Åker dit tillsammans med 29 stycken andra friskiskollegor. Dock känner jag ingen av dem, men några gick jag utbildningen med, så det ska bli spännande. Att träffa massa nytt folk och lära känna, och bara ha kul :) Detta sker under lör-sön i november.

Nu ska jag laga mat till mig och Oskar, och har precis slängt i en tvätt. Det fanns tid nu innan min egentliga tid klockan fyra, så jag tror att jag hinner köra step-passet som är klockan halv fem. Men Elke har ont i halsen, så hon kanske inte kan? Får kanske klara mig själv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kunde och jag kom och jag svettades som en griis :)

2009-09-22 @ 18:00:02
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen