ja, då har man tränat

publicerat i Vardagsliv
Vi började med att gå på bandet, strax därefter började vi också att springa, och det gjorde vi i ca 10 minuter. Bra uppvärmning! Blev fyfan så svettig.. svettades som en gris. Jag svettas alltid, första steget jag tar när jag kör mitt pass så rinner svetten som en flod! Men det sägs ju att om man svettas mycket är man vältränad? Alltså inte vältränad i att vara biffig och muskulös, utan ha bra kondition m.m. Det tycker jag låter vettigt :) För jag svettas ju inte för att jag tycker det är jobbigt? ;)

Vi körde även lite styrka. Jag körde rätt mycket överkropp, eftersom jag, som ni alla vet, inte är så värst bra på armhävningsjävlarna! Men jag ska bli bättre, jag lovar.

Vi får se ifall jag vaknar tidigt imorgon. Då ska jag och Elke träna hade vi tänkt. Jag börjar ju klockan tolv imorgon, och har ju därför en skön sovmorgon. Men ska som sagt träna IFALL jag råkar vakna runt 8-snåret. Sen blir det väl inte mycket mer av morgondagen. Jobbar nio underbara timmar, och på torsdag är jag ledig! Jobbar även 12-21 på fredag också, så det blir inte mycket kvar av dagarna när man jobbar det passet. Men det är väl skön det med.. man tjänar ju pengar och det är ju en del av vad livet går ut på så att säga.
Vad skulle jag göra utan pengar? Nej, jag skulle inte överleva.

Tack gud för att du skapade papperslappen med siffror på!
Man kan ju tro att jag har börjat bli troende. Men så är inte fallet.

Puss tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen