hurtbulle?

publicerat i Vardagsliv
Kan man ju säga att jag har varit den här veckan. Gymmat och stått i, ändå så höll jag på att svimma av utmattning ungefär nästan hela passet.. så träningen gav visst ingen verkan. Eller så gjorde den det, bara att jag har nåt i kroppen så jag blir matt.. har ju känt mig lite konstig senaste dagarna.

Ska ta och hoppa in i duschen strax, och fixa mig. Måste handla lite bröd och juice och lite sånt senare..

Oskar och jag ska hem till mormor Jane och Oggi ska fixa med hennes dator och internet var det tänkt. Kanske handlar jag på Netto innan eller efter? Hatar den affären men den är ju iallafall mycket billigare än Ica och Coop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen