:)

publicerat i Vardagsliv


Här är den fina väskan jag har tjatat om. Ännu en väska i min underbara samling. Man kan aldrig få nog av väskor! och skor.
Vi hittade en del på stan, jag och Oskar. Eller på H&M, men det kanske jag inte får skriva.. han tycker inte om H&M egentligen. Men han köpte ett par jeans, några t-shirtar och en huvtröja. Fint :) 1000:- gick det på. Om han hade köpt allt det där på MQ hade det ju gått på 10000:- istället, så där blev det ju ett kap.

Efter det var det ju Friskisdags. Jag kände mig extra taggad och glad idag, gud så kul det var! Det gick bra också, orkade allting, och behövde inte kämpa lika mycket som sist, även fast jag inte har tränat ett skit den här veckan. Imorgon har jag och Elke bokat Step halv fem. Ska bli kul det med.

Klockan nio börjar det där programmet om svenska hollywood-fruar. Det ska vi se, sen blir det väl läggdags för jag ska upp och jobba imorgon.

godnattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa fin väskan var du, ses imorgon :)

2009-09-14 @ 21:06:29
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen