9 sep, 09

publicerat i Vardagsliv

Jaha, då var man sjuk då. Kände mig riktigt dålig efter jobbet igår, och satt uppe nästan hela natten i väntan på att spy, men det kom aldrig upp. Så jag fick ta saken i egna händer. Efter 6-timmars illamående stod jag inte ut längre, så jag körde ner Oskars tandborste i halsen. Då kom det upp! Vilken lättnad. Men idag mår jag pyton. Vet inte vad det är.. sjukskrev mig från jobbet idag.. fan, ville verkligen jobba. Behöver ju pengarna! Men är man sjuk så är man. Har legat och sovit halva dan, och varit rastlös framför tvn. Nu verkar det iallafall som att illamåendet är borta, om det inte kommer smygandes inatt igen. Usch! Är helt matt och slö, och har jätteont i huvudet. Kan inte stå rakt och orkar inte göra någonting.
Sitter här i väntan på att Idol ska börja.

Hoppas ni mår bättre än jag!


Kommentarer
Postat av: Ellinor<3

usch, krya på dig . Krama

2009-09-10 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen