7 sep, 09

publicerat i Vardagsliv
Oskar är sjuk! Han spydde inatt.. usch säger jag bara. Stackarn! Jag vill inte bli sjuk. Har lite smått panik för jag har känt mig lite konstig de senaste dagarna. Vi vet inte varför han spydde.. antingen har han fått lite influensa eller så är det att vi åt ägg från den 25 augusti, haha :P

Nu laddar jag inför passet som jag ska leda klockan 18.00! Känner mig ju inte så bra som sagt, men hoppas att jag är bättre än igår, för då var jag ju svimfärdig.

Jag vill ha ett litet husdjur. Funderar på en liten kattunge.. men till slut blir den ju stor tyvärr. Och så hårar den överallt.. det tycker jag inte om!
Men om någon har en liten söt kattunge att sälja eller ge bort till mig så säg till :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha, så himla roligt om äggen. Förlåt :-P

2009-09-08 @ 20:45:03
URL: http://shevanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen