29 sep, 09

publicerat i Vardagsliv
Good morning alla glada!

Guud så skönt det är med sovmorgon måste jag säga. Jag börjar jobba klockan två idag.. ända till nio. Men jag tror det blir en lätt match. Får vi hoppas iallafall. Skulle inte förvåna mig om det blir massa strul och skit bara för det. Lite jobbigt är det att jag börjar 6.45 imorgon, och ikväll kommer jag ju hem ca halv tio. Så det blir väl bums i säng nästan för min del.

Idag har jag bestämt mig för att jag ska städa här hemma. Dammsuga och torka golven och damma av allting. Det ska inte finnas en smula någonstans, allra helst inte i soffan.
Jag ska även tvätta mitt hår och göra en liten inpackning, och ska faktiskt försöka mig på att platta håret idag med. Får se hur det går.. Har ju rätt ont i mina armar fortfarande. Det som har blivit bättre är att jag kan böja dem mycket mer nu och göra lite mer än förut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla städtanten! :D

2009-09-29 @ 11:04:30
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: FS

sv: Thank u :D

ska försöka hålla mig kvar!

kram

2009-09-29 @ 12:11:30
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: mamma

dammsugaren går ofta nu va....ha ha

2009-09-30 @ 07:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen