27 sep, 09

publicerat i Vardagsliv
God morgon mina kära!
Snart kommer familjen förbi och hämtar upp mig och Oskar. Vi ska till Katrineholm på middag hos farmor.

Igår kom jag hem med lite för mycket från Ikea än vad jag egentligen skulle ha.
Jag köpte iallafall dom där fina stolarna jag ville ha till det nya bordet.. hm, vad mer? Jo! En blomma att ha i "hörnet" som jag har pratat om ett tag. Sen köpte jag lite annat smått typ, badrumsmatta, galgar, skohorn, vattenkanna, muggar, glas osv..
blev riktigt nöjd :)






Slänger upp en bild på min lilla hand som den såg ut i förrgår. Idag börjar svullnaden gå ner, men det tror jag varje morgon. Några timmar senare är den stor som en ballong igen.
Frågan är om jag ska jobba imorgon? Kan ju röra mer och mer på armar och händer för varje dag, men jag har svårt för att lyfta saker och böja.. Imorgon är det inget tidningsarbete på jobbet, bara beställningar, så det kanske jag kan klara av? Har inte råd att förlora fler arbetsdagar nu!



Igår åkte vi ju och hämtade mormor på kvällen efter hennes operation, och i väntsalen kunde man sticka lite om man ville, och det gjorde jag. Jag kommer ihåg när jag var liten att jag stickade hela tiden, och det är ju kul! Ska faktiskt köpa mig ett par stickpinnar och en fint garn så jag kan sticka halsdukar. Det enda jag kan tror jag, som inte är avancerat. Det är ju bara att sticka liksom.. :)

Nu ska jag sticka, haha..

vitsigt.

Kommentarer
Postat av: madde

va fint det blev... men vad har du gjort med det andra bordet?

2009-09-27 @ 16:49:13
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen