20 sep, 09

publicerat i Vardagsliv
God morgon!

Vet ni vad jag gjorde igår?
Jag åt choklad, chips och lite godis! Jag var sugen och det var SÅ gott, så jag har bestämt mig för att få äta skit 1 gång i veckan, om jag verkligen vill. Bara man tränar och håller igång så är det ju helt okej. Madde, hoppas du inte misstycker? Du var ju påväg och köpa en godispåse igår, men hade tappat bankomatkortet? Ojojoj!

Idag måste jag ju träna iallafall.. har lite ångest. Men jag har faktiskt varit duktig den här veckan och tränat 5 dagar i rad!
Oskar ligger nu och sover och jag vet inte vad jag ska hitta på.. längtar iallafall till löning för då måste jag fylla upp kylen och frysen.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: madde

jag fick godiset tillslut! erica kom så vi gick och letade efter bankomatkortet men hitta det inte:( så jag fick spärra både bankomatkortet och körkortet. men erica var snäll och betalade mitt godis. när jag väl kom hem sen så var jag så förbannad att godiset inte var gott ändå.

2009-09-20 @ 15:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen