14 sep, 09

publicerat i Vardagsliv
67 dagar kvar!

Då sitter jag där i biosalongen och ser Twilight - New Moon. Så underbart! Det är självklart vinterns stora höjdpunkt. Längtar som fan, och kommer väl tjata om det här många gånger till kan jag tro.


Idag har jag mitt pass på Friskis igen. Jag kommer nog vara helt sämst eftersom jag inte har tränat någonting på en hel vecka. Då går det ganska illa, det märkte jag ju av för två veckor sedan. Jag kan ju skylla på att jag har varit sjuk, för det har jag ju.. fram tills klockan sex ikväll ska jag väl inte göra något speciellt.. Kolla lite på film och äta och ladda upp!
Kom förresten på nu att Oskar och jag ska gå på stan efter hans jobb, innan mitt pass. Han ska köpa kläder.. så det ska jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen