12 sep, 09

publicerat i Vardagsliv
Hallå!
Sov hos Ogge inatt som sagt.. vi gjorde inte så mycket. Kicka och Lasse kände igen mig, YES! Vi åt grillat och såg på tv. Sen somnade jag.. var väldigt trött. Är trött idag med, men det kan jag ju inte vara för Madde kommer om ett par timmar och då blir det party. Sitter här och fixar lite musik och lägger in på usb-minnet så vi kan störa grannarna lite sen. :)

Jag och Oskar har varit i Herstaberg idag på middag, fram tills typ nu för en stund sedan. Släkten var där och vi hade det trevligt. Imorgon kommer släkten från Katrineholm, då blir det trevligt igen.

Så här ser jag ut idag. Ska inte ta med glasögonen på krogen för då lär jag väl ha sönder dom eller tappa dom. Inte värt det!



Nu blir det att fixa till mig lite med smink och så. Ska fixa håret också, men vet inte hur jag vill ha det idag. Det visar sig väl senare, lär ju stå o pilla med det fram tills vi ska gå.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du passar i glasögon. Det ser riktigt bra ut :-)

2009-09-13 @ 17:35:15
URL: http://shevanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen