spöken

publicerat i Vardagsliv
Inatt, då smäller det. Eller inte.. hoppas inte.. ska nämligen sova ensam!! Shit. För några veckor sedan berättade Oskar att han hört ett konstigt ljud i sovrummet när jag hade somnat. som han inte kunde förklara, och jag har varit skiträdd varje natt sedan dess, trots att han sover hos mig.

Ikväll ska jag ju vara med Ellie, så Oskar får inte sova här, så jag blir själv. Jag hoppas det går bra.. hoppas jag inte hör massa ljud och knak för då kommer jag bara inbilla mig massa saker.
Ja, jag tror på spöken och andar, men det gör inte Oskar, så det var det som var så konstigt, eftersom han inte kunde förklara det där ljudet, och han blev rädd själv.

Läskigt!
Önska mig nu lycka till inatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer vara med dig länge ialf :) sen kommer spökena och tar dig <3

2009-10-06 @ 15:20:09
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: mamma

akta dej man vet aldrig vem som kommer

2009-10-06 @ 15:23:36
Postat av: Sara f

hej ella!

det var minsann inte igar,men

jag brukar smyga in har ibland och se vad du har

for dig och vad fint du har det i din lagenhet!!

Sa kom jag pa att du kanske borde prova pa"svarta madame,svarta madame, kom fram, kom fram" igen:P

Tace care

kram

sara

2009-10-07 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen