ready to go

publicerat i Vardagsliv
Fasen..
Bara två timmar kvar tills jag börjar jobba. Det är kul att jobba kväll, lite roligare folk som handlar, och på kvällen hinner man med mycket mer än på dagen. Tex som att fylla upp dricka, gå runt och torka av, sopa golven osv. Så att allt är fint tills den som ska öppna dagen efter.

Jag har hunnit sticka jättelångt idag! Har inte gjort så mycket annat. Har precis plattat håret och böjt ögonfransarna. Ska lägga på lite rouge och löspuder eller vad det heter, sen är jag färdig.
Känns skönt att inte behöva sminka sig förutom tills fest. Jag orkar inte helt enkelt, och alla har vant sig vid hur jag ser ut utan smink vid det här laget. Fin utan smink helt enkelt. När det väl kommer till att jag ska sminka sig så är det bara kul. Lite över det vanliga och man blir snygg, inte bara söt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen