oh no!

publicerat i Vardagsliv
Hej allihop!

Jag är jätteglad nu, gissa varför? :D
Har fått stilla mitt begär nämligen. Förlåt alla, förlåt plånboken, förlåt bankomatkortet, förlåt mitt konto, förlåt MIG SJÄLV! Jag kom hem med mycket mer än bara en hårklämma. *skäms*
Men jag är nöjd ändå. Det började med att jag och Ellie gick in på Gina för att titta. Ni vet hur det är, det går inte att bara titta när man är där inne. Så oftast blundar jag när jag går förbi den affären för att inte se nåt jag vill ha, haha. Det är sant! Jag tänkte att jag behövde en ny tröja eftersom jag spillde fett på den igår, och ett par nya leggings eftersom det är hål i de gamla. Det var vad jag tänkte och det var vad jag kom ut med från Gina. Sedan gick vi upp till Skopunkten. DÄR kunde jag hålla mig i styr, köpte ingenting.
Vi gick vidare till Chilli. (JA DOM HAR ÄNTLIGEN ÖPPNAT!), och köpte mina fina älsklingar jag har tittat på i flera dagar nu men inte kunnat köpa! Inte nog med det så hittade Ellie världens bästa uppfinning för de som hatar att diska glas (se bilden nedan).
Sist men inte minst så skulle vi ju till H&M för att köpa det jag skulle köpa egentligen. En hårklämma. Men hur kul är det liksom? Jag hittade en jättefin bh som jag bara var tvungen att ha, och då måste man ju matcha och köpa trosor också. När det var klart kom jag ju på att jag skulle köpa en hårklämmajävel, så ja, det köpte jag också.

Jag vågar inte gå in på mitt konto nu och titta.
Men det ordnar sig som jag brukar säga. För det gör det! Jag är ju glad och mår bra och det är ju det som räknas!

Den här ska jag hänga upp på väggen bland mina foton över soffan. 99:- Chilli


49:- Chilli


Diskgrej Chilli 30:-


Trosor 3-pack H&M 129:-


BH H&M 149:-

Hårklämma H&M 14,50:-


Leggings 99:- och Tunika 149:- Gina Tricot



Det var ju tänkt att jag skulle överraska dig lite Oskar, med fin Bh och trosor, men nu när du vet om det så blir det ju ingen överraskning, så det blir inget. Vad synd!

Nu ska jag spika upp Love-grejen på väggen,
hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men guuu va fina grejer. den affären måste ja verkligen kolla in :D

2009-10-28 @ 16:53:18
Postat av: mamma

det är aldrig försent att överaska...gud vad glad han ska bli när du tar på det där ...fiiiint

2009-10-29 @ 22:33:24
Postat av: madeleine

daniella, nästa gång du går på krogen kan du ju överraska med att bara ha på dig den där bhn och sen en hög kjol till.? det är ju modernt att gå ut i underkläder, det fick vi ju bevis på sist vi va ute. mycket huuuud! najs.

2009-10-30 @ 12:42:42
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen