myskväll

publicerat i Vardagsliv
Hej!

Har bestämt mig för att jag ska spela in lite musik imorgon på Friskis, och så ska jag träna klockan 5 om det blir som jag tänkt. Har ätit massa godis nu som jag har ångest för, som alltid. haha!

Har precis sett en så jävla bra film! Felon hette den, se den för fan! Bästa på länge.. och jag ser mycket film.

Jag ska snart ner i tvättstugan och hämta min tvätt som hänger i torkskåpet nu. Jag skulle egentligen ha tvättat imorgon bitti 8-12, men sprang ner och kollade och då fanns det tid ikväll istället.. lika bra. Har ändå inget för mig. Oskar är och tittar på fotboll med sina polare.

Det har varit en rolig helg, här kommer lite bilder

Dennis


Dennis


Alexander


Mammi


Lillsnorre


Viggo min lilla kusinvitamin


Jag sitter och funderar på att skaffa hemtelefon. Vet inte om jag egentligen behöver det, men ändå. Jag tycker det tillhör lite, eller? Ska isåfall ha Tele2. Ska nog ringa dem på måndag och starta upp allting!

Kommentarer
Postat av: mamma

hmmm vilka snygga bilder

2009-10-12 @ 18:46:57
Postat av: mamma

nä ta ingen telefon..det kostar bara en massa pengar

2009-10-12 @ 18:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen