mys?

publicerat i Vardagsliv
Har varit ensam i några minuter nu, och vart enda lilla ljud jag hör gör mig rädd. Usch, hatar det här. Är inte van att vara ensam. Hur ska det gå sen när jag ska släcka här i vardagsrummet och hallen och vidare till köket. Och inte tala om när jag ska släcka den sista lampan i sovrummet? Fyy alltså.. hoppas jag får en god natt trots detta.

Ellie har varit här och vi har som sagt tränat på Step, sen åkte vi hem till mig och vi såg på tv och åt mackor och Ellie fick kaffe. En lyckad liten myskväll med prat och glädje.

Imorgon ska mamma åka och handla mat med mig och Oskar. Mamma står för bilen, Oskar för pengarna, och jag.. ja, vad står jag för? Att packa ner alla varor jag vill ha :) he he.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har sagt att jag står för pengarna? :)

2009-10-06 @ 22:11:25
URL: http://oggiluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen