mina stickningar

publicerat i Vardagsliv
Mitt garn har kommit! Jag har redan börjat sticka lite,
så här ser det ut

Detta ska alltså bli en halsduk hade jag tänkt. Detta är typ vitbeige färg, och ska sticka en svartvit också.



Detta röda är tänkt att bli ett pannband. Får se ifall den blir snygg, haha. En bra start iallafall. Ifall det blir garn över från halsdukarna så ska jag göra pannband av dem med!


Innan jag drog imorse så hann jag faktiskt dammsuga och göra fint. Har även inpregnerat soffan med nån spray som jag egentligen skulle ha gjort så fort jag fick den. Den stöter bort vätska ifall man skulle råka spilla. Men nu är det gjort iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen