lördagsjobb

publicerat i Vardagsliv
Hej ni!

Tog en runda på stan efter jobbet. Det fanns massor jag ville ha, men jag tog mitt förnuft till fånga, så jag köpte inget. Eller jo, en liten sak bara. Hårfärg! Eftersom jag ändå skulle köpa det den här månaden, så var det ju ingen dålig investering. Blev ju ingen skillnad på mitt hår sist jag färgade, men nu jävlar köpte jag en redigt röd färg. Det gjorde jag ju sist också iofs, men som det ser ut nu så blir det nog en aning rött.




Haha, fan vad rött det är! Om det inte blir rött nu så är det ju något fel på mitt hår. Det återstår att se!

Inatt ställer vi ju tillbaks klockan en timme. Alltså en timmes längre sovning. Fasen så skönt va! :) Jobbar imorgon 9.45-18.15. Jag funderar på att träna på passet klockan 7 på Friskis faktiskt. Har inte bestämt mig än, men om jag packar kläder och allt nu och verkligen bestämmer mig för det så finns det väl ingen återvändå. Har fanken inte tränat på flera dagar nu, och har ätit massa onyttigheter, så jag får ju ångest. Ångest, ångest, ångest. Varför finns ångest?

Idag hade jag ju tänkt att hinna med att rensa tidningar (morgondagens jobb) på jobbet, men det hann jag ju inte. Det var ju folk inne i butiken hela tiden. Inte en lugn stund fick man, haha. Men så är det att jobba! Känns verkligen skönt att jag får en fin lön nästa månad. Med tanke på att jag jobbade idag, och så jobbar jag imorgon (sön) och då får man ju dubbel timlön va? Haha, vilken koll jag har.

Kommentarer
Postat av: mamma

hej pullan...jag har alltid tyckt att du är snygg i lite rött ...fint på dej

2009-10-24 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen